Regulamin nabywania i realizacji pakietów usług
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Pakietów Usług oraz integralną część Regulaminu Świadczenia
Usług. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu oraz z treścią
Regulaminu Świadczenia Usług. Wszystkie Regulaminy dostępne są na recepcji Salonu oraz również każdorazowo do
wglądu na życzenie klienta.
- Definicje:
Pakiet Usług, zwany dalej Pakietem – wybrany zestaw określonej liczby zabiegów, w cenie promocyjnej,
możliwy do wykorzystania w określonym czasie nabywany przez Klienta Salonu, zwanego dalej Zamawiającym,
Zamawiający – osoba kupująca Bon
Salon – sprzedający i realizujący zabiegi w ramach Pakietu: (nazwa firmy, adres działalności, NIP, numer
telefonu i e-mail)
Zabieg – wybrana usługa z oferty Salonu - Salon może oferować zestaw określonej liczby Zabiegów w formie Pakietu Usług, możliwego do wykorzystania
określonym terminie od daty wykonania pierwszego Zabiegu. Zabiegi z Pakietu są zabiegami, które dla osiągnięcia
najlepszego końcowego efektu należy zrobić w serii zabiegów określonej czasowo. - Salon może oferować zestaw określonej liczby zabiegów ( np. 3,6 ,8, 10 lub 15 ) na wybrane partie ciała / twarzy,
komponowany przez Salon, możliwy do wykorzystania w określonym czasie, rozpoczynającym bieg od daty
wykonania pierwszego Zabiegu, którego nabycie lub rezerwacja jest możliwa w Salonie. - Z Zabiegów mogą korzystać pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych lub
osoby posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych za uprzednią pisemną zgodą ich opiekuna
prawnego udzieloną osobiście w Salonie przed przystąpieniem do wykonania Zabiegu. - Poprzez zakup Pakietu Klient zapewnia i oświadcza, że zapoznał się i zaakceptował Regulamin Salonu.
- Zakup Pakietu jest równoznaczny ze złożeniem oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do
korzystania z Zabiegów w ramach Pakietu. Przed zakupem Pakietu Klient jest zobowiązany zapoznać się ze
wszystkimi przeciwwskazaniami przedstawionymi przez Salon do wybranego Zabiegu. Po zakupie Pakietu Salon nie
przyjmuje zwrotu Pakietu ze względu na przeciwwskazania do wybranych Zabiegów. - Klient jest zobowiązany do wypełnienie przed pierwszym Zabiegiem z Pakietu karty klienta / świadomej zgody na
zabieg, podając wszystkie niezbędne dane do wywiadu zdrowotnego oraz podpisując zgodę na przetwarzanie
danych osobowych – niezbędna do świadczenia Usług przez Salon. - Klient zobowiązany jest poinformować pracownika Salonu o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie
wykonywania Zabiegów. - Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń przed i po zabiegowych zgodnie z instrukcją przekazaną przez Salon.
- W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu,
w szczególności wskutek przeprowadzonego z Klientem wywiadu, o którym mowa w punkcie 6 powyżej, pracownik
Salonu ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu lub gdy wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa mają
charakter przejściowy zaproponować Klientowi nowy termin wykonania Zabiegu. W przypadku, gdy Klient dokonał
zapłaty za Zabieg, a do Zabiegu nie dojdzie wskutek okoliczności wskazanych w zdaniu poprzednim, Salon dokona
zwrotu na rzecz Klienta dokonanej przez niego płatności z tytułu ceny Zabiegu. - Cena Pakietu nie łączy się z innymi promocjami oraz zniżkami w Cenniku Salonu, chyba że Salon postanowi inaczej.
- Okres ważności Pakietu określany jest indywidualnie do każdego Pakietu- w zależności od rodzaju i ilości Zabiegów.
- Okres ważności Pakietu nie będzie wydłużony, z wyjątkiem zdarzeń losowych i przyczyn zdrowotnych.
W wyjątkowych sytuacjach ważności Pakietu może zostać przedłużona, jednak każda taka sytuacja będzie
rozpatrywana indywidualnie przez Salon - Pakiet przeznaczony jest wyłącznie do realizacji przez osobę, która wykupiła pakiet Zabiegów. W wyjątkowych
sytuacjach Pakiet może zostać odstąpiony innej osobie przez Klienta, jednak Salon musi zostać o tym fakcie
poinformowany z wyprzedzeniem. - Pakiety nie podlegają wymianie na gotówkę. W wyjątkowych sytuacjach Pakiety mogą zostać wykorzystane przez
inną osobą, z zachowaniem obowiązku z punktu 13 niniejszego Regulaminu. .W uzasadnionych przypadkach
rezygnacji z Pakietu (zdarzenia losowe lub przyczyny zdrowotne) pozostała kwota może być przeznaczona na inne
zabiegi. - Pakiety są dostępne do zakupu jedynie na recepcji Salonu i nie podlegają zwrotowi.
- Klient zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu realizacji Zabiegu w ramach Pakietu,
jednak ze względu na konieczność wykonania Zabiegów w serii w celu osiągnięcie najlepszego końcowego efektu
należy wizyty rezerwować w okresie czasu sugerowanym przez Salon, pod numerem telefonu 668844762 bądź
osobiście w Salonie. - W razie braku możliwości skorzystania z umówionego terminu należy zgłosić ten fakt do 24 godzin przed
planowanym zabiegiem. - Klient dysponujący opłaconym wcześniej Pakietem może jednokrotnie opuścić umówiony zabieg, konieczne jest
jednak odwołanie wizyty z zachowaniem min. 24 godzin. Jeżeli 24-godzinne wyprzedzenie nie zostanie zachowane
Salon ma prawo traktować usługę jako zrealizowaną. W przypadku kiedy Klient dysponujący opłaconym wcześniej
karnetem powtórnie nie przyjdzie na umówioną wizytę, Salon również traktuje to jako usługę zrealizowaną, a
kwota zgodnie z rodzajem i ceną Zabiegu zostanie potrącona z Pakietu - Salon zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany godziny zabiegu w uzasadnionych przypadkach i z powodu
zdarzeń losowych. - Salon zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji postanowień Regulaminu korzystania z karnetu, pod
warunkiem, że wprowadzone zmiany nie naruszą praw nabytych przez Klientów w trakcie trwania oferty. O
ewentualnych zmianach w niniejszym Regulaminie Klienci będą każdorazowo informowani przed wykonaniem
zarezerwowanego Zabiegu. - W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem podlegają postanowieniom zawartym w Regulaminie lub
zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. - W przypadku zmiany Cennika usług Salonu po zakupie Pakietu – wszystkie zabiegi z Pakietu zostaną zrealizowane
zgodnie zgodnie z Cennikiem usług obowiązującym w dniu zakupu Pakietu. - Wszelkie reklamacje związane z realizacją Pakietów należy składać osobiście na recepcji salonu, wypełniając
Formularz Reklamacyjny oraz podając dane kontaktowe. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od
dnia otrzymania Reklamacji przez Salon. Reklamacje złożone inną telefonicznie, mailowo, poprzez social media –
nie będą rozpatrywane. - W przypadku sytuacji nie ujętych w niniejszym Regulaminie, obowiązuje Regulamin Świadczenia Usług Salonu oraz
przepisy Kodeksu Cywilnego.