w salonie Bio Clinic
Obowiązuje od dnia 26.08.2024 r.
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa dokładne zasady korzystania z usług świadczonych w salonie
Bio Clinic pod adresem 42-677 Szałsza Tarnogórska 19 zwanego dalej „Salonem”. - Salon świadczy Usługi w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach: 10-18.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed rezerwacją wizyty na usługi w Salonie.
Przystąpienie do wybranej usługi oznacza akceptacją niniejszego Regulaminu, bez konieczności jego podpisania przez
Klienta. - Regulamin wraz z Cennikiem i opisem Usług stanowi umowę na świadczenie usług.
§ 2 Definicje
- Klient – oznacza osobę fizyczną, pełnoletnią, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
- Osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą ustną lub pisemną,
rodzica/opiekuna prawnego. - Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin sporządzony przez Usługodawcę.
- Salon – oznacza Usługodawcę świadczącego usługi w danym lokalu pod podanym adresem.
- Usługa – oznacza usługę/zabieg świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta.
- Wizyta – zarezerwowany termin wykonania usługi/zabiegu w przez Usługodawcę.
- Kaucja – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, płatna z góry przed wykonaniem usługi, odliczana
od ostatecznej ceny po wykonaniu usługi. - Usługodawca – oznacza: (Bio Clinic Adam Korycki NIP: 6481107340 gabinet.bioclinic@gmail.com 668844762)
§ 3 Rezerwacja i odwoływanie wizyt
- Salon prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty poprzez: recepcję, social media salonu oraz system rezerwacyjny booksy.
- Klient 24h przed wizytą otrzymuje od Salonu sms z przypomnieniem o wizycie.
- Klient ma obowiązek poinformować salon o odwołaniu zarezerwowanej wizyty. Odwołanie wizyty musi nastąpić
poprzez powiadomienie telefoniczne lub sms. - W przypadku częstego odwoływania umówionych wizyt oraz/lub niestawiania się na umówione wizyty bez
wcześniejszego powiadomienia salonu, salon jest uprawniony do odmowy rezerwacji kolejnej wizyty danemu
Klientowi. Każda taka sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie przez salon. - W przypadku wybranych usług salon wymaga wpłaty przez Klienta Kaucji w wysokości 10%.
W przypadku zabiegów z zakresu medycyny estetycznej powyżej 1000 zł salon wymaga wpłaty przez Klienta Kaucji w
wysokości 30%.
2
- Kaucję Klient może zapłacić przelewem na podany przez salon numer konta lub osobiście na recepcji salonie gotówką,
kartą lub blikiem.
numer konta do przelewu 39 1090 1766 0000 0001 3591 0135
Santander Consumer Bank
dane do przelewu Bio Clinic Szałsza Tarnogórska 19
tytuł: data wizyty, imię i nazwisko - Wizyta zarezerwowana kaucją może być odwołana lub przeniesiona przez klienta na inny dostępny termin nie później
niż na 48 h przed umówionym terminem wizyty. W przypadku odwołania wizyty po tym czasie lub niestawienie się na
wizycie bez jej odwołania, kaucja będzie bezzwrotna. Kaucja nie zostanie też przeniesiona na inny termin. - Zgodnie z ustawą o zawieraniu umów na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa, Klient rezerwujący wizytę
telefonicznie, e-mail, poprzez system rezerwacji lub poprzez wiadomość na Facebooku/Instagramie czyli poza siedzibą
Usługodawcy, ma 14 dni (liczonych od dnia zawarcia umowy) na odstąpienie od umowy i rezygnacji z zarezerwowanej
usługi. Za dzień zawarcia umowy ustala się dzień wpłaty kaucji przez klienta. Klient odstępujący od umowy zawartej na
odległość musi powiadomić o tym salon pisemnie poprzez e-mail na adres gabinet.bioclinic@gmail.com przed
upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy, powołując się na prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz
podając dane do przelewu zwrotnego. Po prawidłowym odstąpieniu od umowy Kaucja zostanie w całości zwrócona dla
Klienta w terminie do 14 dni (kalendarzowych). Kaucja zostanie zwrócona przelewem. - W przypadku gdy klient nie powiadomi salonu o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość w wyznaczonym terminie
do 14 dni od dnia zawarcia umowy, kaucja będzie bezzwrotna. Kaucja nie zostanie też przeniesiona na inny termin. - Klienta, który odstępuje od umowy zawartej na odległość obowiązuje również termin z punktu 7 niniejszego paragrafu.
Klient świadomie rezygnuje z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość jeżeli odwołanie wizyty ma
nastąpić później niż 48h przed umówionym terminem wizyty. W przypadku odwołania wizyty lub zmiany terminu wizyty
po tym czasie lub niestawienie się na wizycie bez jej odwołania, kaucja będzie bezzwrotna. Kaucja nie zostanie też
przeniesiona na inny termin. - Klient zawierający z salonem umowę na odległość na krócej niż 14 dni przed terminem wizyty rozumie i zgadza się, na
utratę prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W przypadku odwołania wizyty lub zmiany terminu
wizyty po tym czasie lub niestawienie się na wizycie bez jej odwołania, kaucja będzie bezzwrotna. Kaucja nie zostanie
też przeniesiona na inny termin. - W przypadku odwołania wizyty przez lub zmiany terminu wizyty przez salon, kaucja zostanie zwrócona w pełnej kwocie
przelewem na podane przez klienta dane do przelewu, w terminie do 14 dni. - W przypadku realizacji usługi kaucja podlega zaliczeniu na poczet ostatecznej ceny wykonanej usługi. Cena do
rozliczenia po wykonaniu Usługi zostanie pomniejszona o wysokość wpłaconej kaucji. - Dla celów niniejszego Regulaminu, “Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą salonu, w tym m.in.
zdarzenie losowe, epidemię i pandemię, wojnę, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch,
powódź, kradzież lub awarię istotnego sprzętu, nagłe wyłączenie mediów w salonie, umyślną szkodę wpływającą na
pracę salonu, niezapowiedziany strajk, warunki atmosferyczne, akty i regulacje organów administracji państwowej lub
samorządowej. Salon nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków
wynikających z niniejszego Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej. W
takiej sytuacji Klient otrzyma możliwość do wyboru: rezerwacji innego dostępnego terminu, zwrotu wpłaconej kaucji w
wysokości wpłaconej kwoty lub otrzymania vouchera w wysokości wpłaconej kwoty.
3
§ 4 Cennik i płatności
- Salon świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług dostępnym na recepcji salonu oraz w systemie
rezerwacji booksy. - Klient przed wyborem usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
- Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonaną usługę niezwłocznie po jej wykonaniu.
- W salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
Gotówka
Karta
Blik
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów
usług. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania są uregulowane w odrębnych załącznikach do niniejszego
Regulaminu. - Klient ma prawo do skorzystania z promocyjnych cen zgodnie z obowiązującymi w określonym czasie promocjami,
pakietami i ofertami rabatowymi. Promocje nie łączą się. - Aktualne ceny promocyjnych zabiegów to najniższe ceny w ciągu ostatnich 30 dni – chyba, że przy produkcie określono
inaczej.
§ 5 Obowiązki klienta
- Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego. W przypadku osoby
niepełnoletniej Salon jest uprawniony przed wizytą do wglądu stosownej zgody opiekuna prawnego oraz do odmowy
świadczenia Usługi w przypadku braku takiej zgody. Formularz zgody na wykonanie usługi dla osoby niepełnoletniej jest
dostępny na recepcji salonu. - Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia wypełniając zgodę na zabieg, jeśli jest to
konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonej usługi oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych
informacji wypełniając i podpisując wymaganą dokumentację. - Każdy Klient jest zaznajamiany ze wskazaniami, przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po
zabiegowymi, a przystępując do zabiegu ma ich pełną świadomość i je akceptuje. Potwierdzeniem jest podpisana przez
klienta świadoma zgoda na zabieg. - Każdorazowo, gdy zabieg jest wykonywany powtórnie Klient winien potwierdzić aktualność stanu zdrowia i
przekazanych informacji lub aktualizować każdorazowo informacje medyczne, zwłaszcza przeciwwskazania. - Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia osoby wykonującej zabieg o pogorszeniu swojego stanu
zdrowia podczas wykonywanego Usługi. - Klienci powinni przychodzić na umówioną wizytę bez osób towarzyszących.
- Klient powinien stawić się w salonie na max na 10 minut przed rozpoczęciem usługi.
- O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować salon telefonicznie z odpowiednim wyprzedzeniem.
- Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do max 10 minut, po tym czasie usługa może zostać odwołana lub skrócona. Każdy
przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie przez salon - Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia salonu przez Klienta, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415
kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi
przedstawiciele.
4
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w salonie poza
miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które
Klient powinien zatrzymać przy sobie. - Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i
nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów
alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. - Podczas wykonywania Usługi zabrania się używania telefonu przez Klienta z wyłączeniem sytuacji losowych.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren salonu.
§ 6 Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej wykonanej usługi.
Reklamacje związane z zabiegami: medycyny estetycznej przyjmowane są do 14 dni po wykonaniu usługi.
Reklamacje związane z zabiegami: z zakresu kosmetologii przyjmowane są do 5 dni po wykonaniu usługi.
Reklamacje związane z zabiegami: makijaż permanentny przyjmowane są do 14 dni po wykonaniu usługi. - Reklamacja przyjmowana jest do rozpatrzenia musi być złożona przez klienta osobiście w recepcji salonu na formularzu
reklamacyjnym. Klient składając reklamację musi podać swoje dane osobowe, kontaktowe, przyczyny reklamacji oraz
zakres oczekiwań reklamacyjnych. - Każdorazowo w przypadku złożenia reklamacji salon wykona dokumentację foto/video dotyczącą powodu reklamacji,
która zostanie załączona do złożonego przez Klienta formularza reklamacyjnego. - W każdym przypadku warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest stawienie się osobiste w salonie. Reklamacje złożone
poprzez social media, telefonicznie czy mailowo – nie będą rozpatrywane. - Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej przyjęcia i prześle odpowiedź na reklamację pisemnie lub
mailowo na podane dane kontaktowe Klienta. - Po rozpatrzeniu reklamacji na rzecz Klienta, Klient jest zobowiązany do podpisania protokołu reklamacyjnego
zawierającego odpowiedź salonu na złożoną przez Klienta reklamację.
§ 7 Higiena i bezpieczeństwo oraz standardy salonu
- Salon oświadcza, że wszyscy pracownicy salonu są odpowiednio przeszkoleni i doświadczeni, posiadają aktualne
badania zdrowotne a usługi wykonywane są na najwyższym poziomie oraz z należytą starannością. - Pracownik przed przystąpieniem do realizacji usługi, zobowiązany jest przygotować odpowiednio swoje stanowisko
pracy oraz zadbać o odpowiednią dezynfekcję wykonywaną przed każdym Klientem. - Pracownik zobowiązany jest do wykonania zabiegu w sposób prawidłowy zgodnie z obowiązującymi procedurami i
zgodnie ze sztuką zawodową zachowując przy tym odpowiednie warunki higieniczno- sanitarne oraz przepisy BHP i
PPOŻ. - W Salonie są używane jednorazowe aplikatory oraz zdezynfekowane i wysterylizowane akcesoria i narzędzia.
- Salon dbając o higienę i bezpieczeństwo klientów z najwyższą starannością i zachowaniem procedur higieniczno-
sanitarnych używa odpowiednich certyfikowanych preparatów do dezynfekcji oraz urządzeń do sterylizacji (autoklaw)
zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5
- W przypadku zranienia Klienta podczas zabiegu, zabieg jest natychmiastowo przerywany, uruchomiona zostaje
procedura postępowania poekspozycyjnego, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i
zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Zabieg przerwany jest dokańczany, tylko jeśli jest
to możliwe, po zabezpieczaniu miejsca zranienia lub w innym dogodnym dla klienta terminie. - Salon przed wykonaniem usługi:
przeprowadza z Klientem wywiad dotyczący jego oczekiwań oraz jego stanu zdrowia , przedstawia klientowi
przeciwwskazania do wykonania danej usługi, podaje ewentualne zalecenia po zabiegu i wskazówki do pielęgnacji
domowej
informuje Klienta o realnych efektach danego zabiegu, ilości zabiegów potrzebnych do osiągnięcia zamierzonego
efektu, o ewentualnych skutkach ubocznych lub powikłaniach po zabiegu, o preparatach używanych do zabiegu,
wymaga od Klienta wypełnienia i podpisania karty klienta lub/i zgody na zabieg
wykonuje zdjęci przed i po zabiegu do dokumentacji zabiegowej. - W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, aktualnego stanu zdrowia Klienta, zagrożenia
ze względu na choroby zakaźne, Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika oraz certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca co do
własnego doświadczenia. - Aktualny Regulamin Salonu jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie oraz Cenniku. Nowe dokumenty wchodzą w życie z dniem
wprowadzenia zmian. Salon zobowiązuje się do poinformowania o zmianach w Regulaminie oraz Cenniku wszystkich
Klientów z zarezerwowanymi terminami przed realizacją usług. - Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W
przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej. - Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami
prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, który to w dalszym ciągu
będzie obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
§ 9 Przetwarzanie danych osobowych klientów
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej jako RODO) z dnia 27
kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem danych osobowych Klientów jest: (wszystkie dane firmy)
Z Administratorem ochrony danych można kontaktować się pocztą elektroniczną pod adresem e-mail:
Rezerwując wizytę w salonie klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach opisanych poniżej,
w niniejszym paragrafie.
Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z korzystaniem z usług Salonu, będą przetwarzane w następujących
celach:
w celu komunikacji z klientem (otrzymywanie za pośrednictwem telefonii komórkowej i poczty elektronicznej
informacji dot. planowanych wizyt)
w celu wykonania umowy o wykonanie usługi, w której klient jest stroną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
6
w celu wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów prawa dla
celów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
w celu i zakresie określonym w treści zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli przetwarzanie odbywa
się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do
podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych
przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.
Kategorie danych osobowych: Administrator przetwarza dane osobowe jedynie w zakresie kategorii niezbędnych do
wykonania usług.
Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom (podmioty przetwarzające) w związku
ze zleconymi przez salon działaniami, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom
kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym. Dane Klientów będą przekazane do państwa trzeciego (np. USA) w
związku z prowadzonymi działaniami na Facebooku (dotyczy Klientów kontaktujących się z salonem poprzez fanpage
salonu na Facebooku lub Instagramie).
Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez
który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą
obligować salon do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane nt. faktur przechowujemy przez 5 lat od końca
ostatniego roku rozliczeniowego) czy okres, który jest niezbędny do obrony interesów salonu oraz okres na jaki została
udzielona zgoda.
Ponadto, informujemy, że Klienci mają prawo do:
żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących,
sprostowania ich danych,
żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego
oświadczenia,
usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych jeżeli są przetwarzane niezgodnie z
prawem
przeniesienia ich danych osobowych.
Jednak w wyjątkowych sytuacjach dane nie mogą być usunięte natychmiast. Są to:
dane, które są niezbędne do realizacji usługi i ewentualnego okresu reklamacyjnego,
dane co do których istnieją podstawy prawne, aby mimo tego kontynuować przetwarzanie,
dane przetwarzane w zgodzie z innymi przepisami prawa.
Klienci mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na
zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez Salon Klienci mają prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem a danych
osobowych prosimy kierować na adres Administratora z tematem “Dane osobowe” na adres e-mail:
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z ww. treścią i w celach wskazanych w ww. klauzuli informacyjnej, z
którą Klient również zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.